2014-07-20

2014-07-20

Med finaste vän i Vaxholm

Nu kommer inläggen hipp som happ. Ni hänger väl med i svängarna?! Här kommer ännu ett. Det är så härligt att kunna spendera fin tid med en fin vän. Vi tog bilen till Vaxholm och lunchade på Kabyssen. Det var en fin inramning med båtar och mycket folk (läs turister). Det var lördag och semester vilket innebär mycket rörelse och liv. Dock så fick vi bord nästan på en gång. Elsa-Pelsa hängde med oss. Håkan var hemma och hade fotbollsskola med killarna (nya grejen). Skönt att hinna prata ikapp lite och jag har haft mycket på mitt håll och Anna likaså. Vi vandrade lite i butiker och tog en fika på en bänk (kan inte rekommendera iskaffe från GB btw). Elsa hon hängde bara med som hon brukar få göra. Finaste lilla tjej! Vi spanade lite på båtar och pratade strunt. Efter några timmar åkte vi hem till oss igen. Vi grillade spontant och det blev en heldag av den tänkta utflykten. Så mysigt! Kvällen spenderades på tomten med den fortsatta fotbollsträningen. Killarna är hooked!

Det blev ett fint avslut på dagen och jag tog en träningsrunda på kvällskvisten. Tyvärr är min vänstra skinka inte vad den bör vara och jag tog en pw istället efter någon km löpning med smärta. Men en mycket fin pw. Vad härligt det är med kvällsljuset och den svenska sommaren! Jag tog en väg genom en skog hemåt och det var kanske i läskigaste laget dock. Tar nog grusvägarna framöver nu när det börjar bli mörkare om kvällarna igen. Det blev dock mycket smärta efter träningsrundan inatt och jag hade svårt att sova så får bli vila någon vecka för att rumpan ska hinna återhämta sig lite. Fungerar inte det får jag ta ett besök någonstans. Suck.








Måålllll!

Måålllllll igen!!!

En träningsrunda



Inga kommentarer:

Min senaste träning

Följ oss med Bloglovin

Follow on Bloglovin

Sidvisningar förra veckan