2014-07-07

2014-07-07

Svårt att hinna med

Det är så många aktiviteter nu och jag tränar varje kväll efter läggning så det är svårt att hinna blogga om allt. Kämpar på! här kommer ännu ett inlägg.

Som ni vet är det ju galet varmt! Så varmt, så varmt. 29 grader idag (måndag 7 juli). Jag är inte direkt avundsjuk på dig Annika som har stora magen. Elsa tar det ganska bra tycker jag.

Lördagen bjöd ju även den på en sån där fin sommardag. Sådana här dagar som vi väntat på hela juni. Underbart! Vi fick finbesök av mina vänner som jag lärde känna i Örebro. Så mysigt och det blir alldeles för sällan mellan gångerna. Vi har som tradition att äta grillade hamburgare av någon anledning. Men gott är det! Vi har tappat en familj som flyttat hela vägen till Östersund och som också har varit med på en del träffar. Vi får åka dit nästa sommar istället.

Det blev en massa bus och vattenlek med barnen. God mat, fika och vi hann prata ikapp en massa. Precis som en heldag hemma ska vara! Sommaren levererade nästan lite väl och barnen ville vara inne och leka efter ett tag. Värmen tar ut sin rätt även på de små. En mysig dag med fina vänner!





Inga kommentarer:

Min senaste träning

Följ oss med Bloglovin

Follow on Bloglovin

Sidvisningar förra veckan