2014-03-12

2014-03-12

Sjukstugan fortsätter

Elsa är fortfarande väldigt sjuk. Så sjuk att vi åker till läkaren imorgon. Hon fick hög feber i söndags och den har pendlat fram och tillbaka sedan dess. Nu har hon haft ca 39,5 i ett dygn. ringde husläkaren idag och de ville kolla upp henne. Framförallt hennes öron. Hon har ju annars haft samma som oss andra dvs influensan. Inte lätt när man bara är snart 5 månader. orolig blir man ju också. Får för mig att hon inte kissar så mycket som hon ska. Fast vi får ju svar på allt imorgon. Bara att härda ut ännu en sovlös natt. Undrar hur många man klarar i rad?

Och ursäkta för att de få inläggen jag skriver här är av sådan negativ karaktär. Det är bara det att jag är i en sån fas i livet just nu. Jag kämpar med näbbar och klor för att få en ljusare tillvaro. Hoppas på att lyckas med det snart.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag hoppas innerligt att ni får hjälp hos läkaren i morgon.
Härda ut! Det blir bättre!
Kramar Mams

Therese sa...

Usch va jobbigt det låter!
Man får faktiskt klaga när man får ta emot den ena smällen efter den andra.
Jag hoppas verkligen att det vänder för er snart!
Håller tummarna för att lillskruttan får bli frisk fort. Det är så jobbigt när de små är sjuka!

Många kramar
Therese

Min senaste träning

Följ oss med Bloglovin

Follow on Bloglovin

Sidvisningar förra veckan