2014-03-22

2014-03-22

Det stundar bröllop - klänningar och tankar

Nästa helg ska vi på bröllop. Finns det något härligare än när kärleken får stå i centrum. Och det är fina vänner som gifter sig i Gävle. Elsa får hänga med. Vill kunna slappna av och jag vet att jag inte kommer att kunna göra det om jag försöker lämna bort henne över natten. Mina bröst skulle antagligen sprängas på köpet också. Nix. Ingen bra lösning att lämna bort henne. Det är det väl egentligen inte att ha henne med heller. Vi får se hur det går med allt. Peltor kids åker med och så även Baby Björn alt Ergo Babyn. Bröllopsfesten är på hotell Grand i Gävle och vi ska även bo där. Blir perfekt att jag och Elsa kan smyga iväg upp på vårt rum när vi behöver. Kanske kan jag få henne att somna i vagnen för kvällen så jag kan smyga ner igen och fortsätta kvällen. Eller så får jag ladda upp med lite smågodis och avsluta kvällen med en film. Vi får se! Härligt ska det bli hur som helst. Så här fina ska vi vara nästa lördag!

Amningsvänlig klänning från Ida Sjöstedt till mig

Elsa i en liten dröm från Newbie

Inga kommentarer:

Min senaste träning

Följ oss med Bloglovin

Follow on Bloglovin

Sidvisningar förra veckan