2014-03-17

2014-03-17

Mamma 65 år

Min älskade mamma fyller 65 år imorgon. Det firade vi i lördags. Alla syskon, respektive och alla barnen. Stefan med så klart! Vi var hemma hos sis, fikade med tårta, åt god middag och lite smarriga ostar och glass till efterrätt. Jag är så glad för att denna helg blev av så ni förstår inte. Trodde verkligen inte det så sliten som Elsa var i torsdags. Tänk vad lite antibiotika kan göra. Och mamma får ju absolut inte bli sjuk så att ta hem en sjuk Elsa dit hade ju inte gått. Nu kunde vi alla åka. Så skönt att vi är i stort sett friska igen. Det blev en fin dag och mamma uppvaktades med lite nytt till garderoben och fina blommor. Allt passade perfekt! Alla kusinerna lekte så fint. Tänk, snart så Elsa tulta efter alla killarna. olle blev även fint uppvaktad med uteleksaker och fina kläder. Vi avrundade framåt halv nio då barnen behövde lägga sig och vi åkte hem till mormor och Stefan för att göra kväller. Jag var ganska snabb i säng jag med efter veckorna som varit. Dagen efter mös vi på förmiddagen innan vi styrde hemåt Vallentuna. Bandyfinalen var på och grattis Saik till guldet. Det var ni värda! Grattis än en gång fina mams!













1 kommentar:

Anonym sa...

Tack till er alla barn och barnbarn och Stefan som gjorde denna denna fina dag för mig!
Verkligen jättetrevligt att få uppleva med alla gullungar, såväl stora som små!
Kramar till er alla
Mams

Min senaste träning

Följ oss med Bloglovin

Follow on Bloglovin

Sidvisningar förra veckan