2014-03-09

2014-03-09

Går fortfarande käpprätt

Det blev ingen gröt igår. Däremot blev det en hel del massa alvedon. Elsa har skyhög feber och är minst lika illa däran som vi andra varit. Hon äter typ inget heller och skriker så fort hon är vaken. Jag brukar inte ge mina barn alvedon alls. Tycker det är läskiga grejor. Men när bebisen skriker till halv sex på morgonen och inget hjälper så har man testat några alvedon under natten. Jo, så jag och Elsa sov hela två timmar inatt och nu på dagen är alla i familjen fortsatt krassliga. Olle somnar på soffan på förmiddagen och direkt efter lunch igen. Vi hostar oss blåa allihopa. Brösten håller på att sprängas med... Kanske, kanske kan det vända snart? Fäller några tårar av utmattning så kanske någon där uppe tycker synd om oss (eller inte)?

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag tänker på er ständigt och skickar styrkekramar i mängd. Det måste få en ände snart.
Mams

Min senaste träning

Följ oss med Bloglovin

Follow on Bloglovin

Sidvisningar förra veckan