2014-03-23

2014-03-23

Gör någon glad idag

Vad är viktigt för dig? Vad är det som gör vår vardag speciell och gör att du blir glad? För mig är det just nu tid tillsammans med mina kära. Att försöka dela med mig av mig själv och göra lite för att alla andra runt om mig också ska känna att deras vardag är speciell för mig. Att jag bryr mig och ha förmånen att känna att de bryr sig tillbaka. Varje liten sak kan betyda så mycket och det kan vara det där lilla smset eller kommentaren som gör den andra personens dag speciell. Så glöm inte det. Varje lite handling kan göra så mycket för dina medmänniskor så tänk aldrig att den är överflödig eller onödig. I den fas i livet jag befinner mig just nu uppskattar jag varje fin gest, hur stor och liten den än är, så enormt mycket. Många kramar till er alla! ♥

Inga kommentarer:

Min senaste träning

Följ oss med Bloglovin

Follow on Bloglovin

Sidvisningar förra veckan