2013-10-07

2013-10-07

Vår stora kille - en liten önskelista

Finaste Arvid fyller 5 år den 28 oktober. Jag har fått flera frågor från familjen vad han önskar sig/behöver/sånt som jag tycker är roligt så jag rabblar upp ett par saker här (listan kan komma att uppdateras):

Världens finaste bullmonster!! 

  • Den gamla sängkompisen och Arvid myser i soffan
    Fotbollskläder (tröja, shorts, strumpor, målvaktshandskar) - det är poppis och nästa vår får han nog börja sin första fotbollsskola
  • Sällskapsspel såsom t.ex Junior Labyrinth, Fia med knuff, pussel ca 50 -100 bitar
  • Lära räkna och skriva grejor går alltid hem
Jag tror vi föräldrar fixar en ny sparkcykel på två hjul till Arvid.

Inga kommentarer:

Min senaste träning

Följ oss med Bloglovin

Follow on Bloglovin

Sidvisningar förra veckan