2013-10-25

2013-10-25

Underbart!

Det är helt underbart just nu! Livet alltså! Jag är så nyförälskad i vår lilla underbara tjej! Hon är så fin och snäll. Vi är så lyckliga! Så ja, vi går på små moln här hemma. Nu har mitt vakuum här hemma övergått till bebisbubbla. Hela familjen är hemma tillsammans och vi tar dagarna i sakta lunk. Jag är vaken ganska mkt om nätterna då Fia-Lotta har sin vakentid då och vill äta en hel del. Amningen går verkligen jättebra än så länge (ja, lite ont har jag, men bara på ena bröstet). Killarna kommer att vara hemma hela nästa vecka då det är höstlov.

En vanlig dag i bebisbubblan:
På förmiddagen tog vi första promenaden med vagnen till en liten lekpark här bredvid. Killarna lekte fint och lillasyster var nöjd i vagnen (bådar gott).

Idag tog jag, lillasyster och Olle en 2h tupplur tillsammans på eftermiddagen. Så mysigt! 

Ikväll har vi lagat god middag. Håkan åkte och storhandlade på fredagskvällen 😊. Jag och killarna mös i TV-soffan innan sängdags och nu kikar vi på Idol och myser. Vi tre som fortfarande är vakna. 






1 kommentar:

Anonym sa...

Härligt att ni har det bra tillsammans med Lillprinsessan!
Kramar Mormor

Min senaste träning

Följ oss med Bloglovin

Follow on Bloglovin

Sidvisningar förra veckan