2013-10-03

2013-10-03

Plötsligt händer det!

Alltså nej, det är inte förlossningsdags utan nu är det Olle som är på gång igen. 

Här om morgonen vid frukost:
Jag: -Killar kom nu! Gröten är färdig.
Olle: -Vänta, jag ska bara kissa först. På toaletten.
Olle går in och sätter sig med lite hjälp och kissar. Det är första gången för honom att självmant säga till vid nr 1 och att välja toaletten framför pottan. Annars är det alltid vi som tagit honom till pottan. Nr2 har han flaggat för tidigare. Det tar sig!



Idag på dagis fick vi äntligen ett genombrott. Han sprang iväg och lekte med sina kompisar vid lämning utan att titta efter mig. Snopen stod jag kvar och väntade på en trumpen min som jag fått se så många gånger den sista månaden. Men icke! Härligt det känns i mammahjärtat! Heja Olle!

Inga kommentarer:

Min senaste träning

Följ oss med Bloglovin

Follow on Bloglovin

Sidvisningar förra veckan