2013-10-13

2013-10-13

Snark!

Tiden har väl aldrig gått så långsamt som den gör just nu. 5 dagar över tiden känns som ungefär 2 månader utan överdrift. Tillråga har jag blivit förkyld också och det kan ju vara spännande att ta sig med in i en förlossning (eller inte). Så nu hoppas jag väl på att jag hinner bli frisk först så att jag verkligen är tipp topp när det väl är dags. Som tur är är förkylningen ganska lindrig.

Helgen bjöd annars på underbart väder och vi har lekt en massa ute i området. Gått till några nya sandlådor, cyklat, sparkcyklat m.m. Håkan har hunnit ta en sväng med golfbagen och igår avverkade vi faktiskt en film för första gången på evigheter. The Great Gatsby, som var helt ok sevärd, men som egentligen inte tillförde så värst mycket. Får bli att dra igång en ny serie snart tror jag.
Båda killarna är jätteduktiga på memory och vinner för det mesta pga föräldrarnas "misstag". Snart får vi nog kämpa för att vinna!

Sista hoppningen för säsongen!

Idag gjorde vi höst ute och vi har ställt undan alla möbler, fotbollsmål och skruvat ner hoppmattan. Sjukt pedantiska som vi är så upplevs ju förrådet fortfarande som typ tomt. Borde nästan ta ett foto på det hela. Vi ska nog ändå göra slag i saken och skruva upp lite förvaringskrokar m.m. där inne för om möjligt göra det ännu piffigare. Så vi boar inte bara här inne i huset utan även ute i förrådet. Det är väl ändå att dra det hela lite väl långt. Hallå bebis! Var är du?!

Imorgon ska jag vara hundvakt till lilla Doris som är vår grannhund. För övrigt världens snällaste och lydigaste. Så jag får sällskap i min misär här hemma. Mysigt! :) Håll tummarna för att det händer något inatt! To be continued...

2 kommentarer:

Anonym sa...

131018 tycker jag är en perfekt dag för Lillasyster!
Det verkar t o m vara snö på G. Så det är bara att packa ihop och hålla sig inne snart.
Tur att killarna har så många roliga spel att roa sig med
Kramar till er alla
Mormor

Maria sa...

Ja, den 18:e är ju en toppen dag att fylla år på. Eller hur!? :) Tyvärr har jag nu fått ngn elak variant av förkylning verkar det som. Så är helt utmattad idag. Nu hoppas jag verkligen inte att förlossningen börjar än på några dagar. Vore en smärre katastrof...

Killarna är så duktiga på spelen vi har. Det största är nog att Olle lärt sig vänta på sin tur så att vi faktiskt kan spela alla fyra...

Min senaste träning

Följ oss med Bloglovin

Follow on Bloglovin

Sidvisningar förra veckan