2013-10-05

2013-10-05

She huffed and she puffed and she blew the house down

Ja, jag håller på om nätterna så att man tror att huset skulle rasa. Jag varknar av mig själv hur många ggr som helst. Och det är snarkningar jag vaknar av. Not so sexy! Vi har nu vidtagit desperata åtgärder och jag sover nu i Arvids säng. På så sätt slipper Håkan vara vaken och jag slipper vakna några ggr pga att han slår på mig. Graviditetens nakna sanning. Haha! Som tur är har jag hållit på så här med alla tre och det går över i stort sett samma natt som de små underverken kommer till världen.

Så det är nu tre dagar kvar! När tror ni att hon kommer? Den 8:e oktober har vi BF. Arvid kom 10 dagar tidigt och Olle kom 10 dagar sent. Man kan tycka att det borde bli prick på dagen den här gången då! Gissa gärna. Den som gissar rätt får äran att ha, just det, rätt! Jag gissar på den 10 okt. Det är bara för att jag gillar jämna datum och inte för att jag vill vänta så länge. Jag gör mitt bästa för att få förlossningen att komma igång. Idag drog jag igång stora bullbaket och det är ganska slitsamt kan jag meddela. Speciellt när två småknattar vill hjälpa till. Gott blev det iaf och nu har vi bullar både till Arvids kalas och till alla som vill komma och hälsa på nytillskottet (när hon nu behagar dyka upp).

Arvid var väldigt noggrann när han smulade jästen. Jag menar att han höll på i ungefär 20 min och mindre jästsmulor har jag nog aldrig sett!

Vi får önska lite bakgears till Olle i julklapp tror jag. Både förkläde och kavel saknas.

Det mumsiga resultatet

1 kommentar:

Cattis sa...

Jag tror den 11:e, samma datum som Vilmer! Kram sis

Min senaste träning

Följ oss med Bloglovin

Follow on Bloglovin

Sidvisningar förra veckan