2013-10-17

2013-10-17

Har galet tråkigt

Det är så trist nu. Jag är fortfarande sjuk. Det känns ok med alvedon i kroppen, men utan dessa magiska piller får jag väldig halsont och trött kropp. I det stora hela har jag blivit lite bättre, men känner mig inte på tipptopp. 

Igår var jag och shoppade ett par timmar i Täby centrum för att få se något annat än husets väggar och det gjorde mig helt slut. Fick sova ytterligare en timme på soffan efter det och då ska tilläggas att jag redan avverkat två timmars sömn på soffan under förmiddagen innan jag åkte iväg. Så roligt har jag det numera! Iaf spanade jag en del på Sprall. En underbar barnbutik (men inte den billigaste). Fast så skönt att man kan hitta grejer till killarna som vanligtvis är hopplösa att hitta i en vanlig barnaffär (typ BR). Vad sägs om fina förkläden och matgrejor i "killfärger" eller fina dockvagnar? Jag spanade in lite fina posters och ska nog shoppa en till Olles rum tror jag bestämt. Såg att de har de wallstickers som Olle redan har och som jag är så nöjd med.

Underbara barngrejor på Sprall

Idag tänkte jag att jag inte skulle åka iväg för att spara på krafterna, men något måste man ju hitta på. Så har oljat in köksbordet och hårdvaxat bänkskivan. Nu ska det bara torka. Så jag fortsätter med små boandeprojekt här hemma. Nu hoppas jag på att bebis vill komma fastän jag inte är på topp. 10 dagar över tiden imorgon och det är ju lika länge som med Olle bolle. Kanske blir lagom?! Vad säger du om det lilla tösen?!



1 kommentar:

Anonym sa...

Fint polerat...oj vad det blänker.
Var nöjd du över att du kan vila och ta det lite lugnt, när du inte är helt kurant.
HON är här vilken dag som helst!
Kramar
Mams

Min senaste träning

Följ oss med Bloglovin

Follow on Bloglovin

Sidvisningar förra veckan