2013-10-19

2013-10-19

Stiltje

Nix, pix! Hon är inte här än. Jag har förlikat mig med ödet att förbli tvåbarnsmamma och känner mig helt ok med det för nu. Fast på onsdagsmorgon ändras det då vi tidigt får ringa till förlossningen och kolla när det är vår tur att komma in. Känns som det bästa alternativet då vi ändå väntat så länge. Att äta frukost och kunna lämna barnen på dagis i lugn och ro innan det är dags känns lite mer lockande än ett mitt-i-natten-äventyr just nu. Vi får se om det blir så. 

Annars kanske lilltösen tycker att 21 oktober är en bra dag?! Både min mormor och morfar var födda det datumet och det vore ju fint att alltid minnas denna dag lite extra. Kärlek till dem var de än befinner sig just nu!! 

Tjocki mocki magen vecka 41+3

Killarna på skogspromenad

Olle kramas med lillasyster

Inga kommentarer:

Min senaste träning

Följ oss med Bloglovin

Follow on Bloglovin

Sidvisningar förra veckan