2013-10-08

2013-10-08

Nix, ingen bebis på BF

Dagen D har nästan passerat och det ska nog mycket till om vi ska hinna med en bebis idag. Så vi går över tiden med lilltösen! Jag var till MVC idag och alla värden ser fortsatt toppen ut. Nu är det bara att vänta. Segt som attan! Jag fördrev lite tid i Täby centrum och i Arninge. Arvid fick sig en födelsedagspresent (ny sparkcykel) och jag blev lite höstkitad med mössa och halsduk. Killarna fick sig lite kläder från HM också.

Annars var väl den stora händelsen idag att de behöva utrymma hela köpcentrumet pga brandlarm. Det verkar gå lite då och då där. Kostar, kostar då alla butiker fick stänga och läskigt med, för när det väl börjar brinna är väl alla luttrade. Vad säger du om detta Claudia?

Så lilltjejen! Nu får du jättegärna komma! Blir nog kanske den 10:e okt som jag gissade ändå. Något datum för igångsättning får man inte förrän 41+3 och nu är jag alltså 40+0 (för er som inte är insatta i gravidsiffror betyder det 40 fulla veckor och 0 dagar). Ytterligare en kontroll ska vi göra om en vecka, men hon är förhoppningsvis här innan dess. Håll tummarna för att det sker något snart! Bjuder på en liten gravidbild som fina Johanna tog förra veckan.
Foto: Johanna Lerfors

Inga kommentarer:

Min senaste träning

Följ oss med Bloglovin

Follow on Bloglovin

Sidvisningar förra veckan