2013-10-09

2013-10-09

Väntan är i full gång

Jag väntar och väntar här hemma. Det känns som om livet tuffar på för alla andra medan för mig står det stilla just nu. Det kommer dock att ändras snabbt, jag vet. Just nu befinner jag mig dock i något sorts vakuum. Så jag tuffar på i mitt obefintliga tillstånd här hemma. Surfar lite, plockar lite, latar mig lite mellan det jag lämnar och hämtar barnen på förskolan.

Jag hittar på lite lagoma sysslor att uträtta. Helst sådant som aldrig blir av annars. Idag har jag dragit igång projektet - Märka barnens kläder. Då är det ju så klart Filurs namnlappar jag använder. Funderar på om jag ska göra slag i saken och baka lite till också. Får nog bli morgondagens projekt förutom att se till att barnen är dressade inför skolfotograferingen. Så som ni märker händer det inte överdrivet mycket och det är ju lite tråkigt. Men jag orkar inte göra så mycket i sällskapsväg just nu så får väl skylla mig själv som prioriterar ner det. Jag bjuder på ytterligare ett gravidfoto idag (för att piffa till inläggen lite).

Foto: Johanna Lerfors

Inga kommentarer:

Min senaste träning

Följ oss med Bloglovin

Follow on Bloglovin

Sidvisningar förra veckan