2013-08-21

2013-08-21

Stackars mammahjärtat

Konversation under kvällsbadandet:

Jag: -Har du lekt med någon av de nya tjejerna på dagis?
Arvid: -Ja, det har jag!
Jag: -Jaha, hon Maja?
Arvid: -Nej, den andra. Hon som heter Molly.

Sen kommer den ödesdigra kommentaren:
Arvid: -Hon är kär i mig. Och jag är kär i henne.
Jag: -Men du har ju en till tjej som är kär i dig. Jag är ju kär i dig!

Jag gör ett försök till att bli nummer ett igen och ställer den dumma frågan:
Jag: -Vilken tjej gillar du bäst av alla tjejer som är kära i dig?
Arvid: -Den nya tjejen för hon är så fin.

Suck. Mammahjärtat värker här hemma.


Mamma med busig Arvid
Foto: Johanna Lerfors

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej Arvid
Mormor är också kär i dig!

Min senaste träning

Följ oss med Bloglovin

Follow on Bloglovin

Sidvisningar förra veckan