2013-08-18

2013-08-18

Då var man 34

Fyllde år i söndags. Födelsedagarna lägger man snabbt bakom sig numera. :) Jag blev ändå fint uppvaktad och fick besök av bror, svägerska och morfar (pappa), så det var en massa småkusiner här och lekte. Full rulle med andra ord. Kameran blev inte så flitigt använd tyvärr. Fick vackra blommor (rosor och orkidée), en kväll på tumanhand med kärestan, en slant att spendera på bara mig, snygg Stelton kaffemugg till den blivande lattemamman och finfina presentkort på diverse bra saker av storebror, såsom barnpassning, övernattning av barn och hämtning/lämning på dagis. Det finaste var ändå Arvids brev till mig som han knåpat ihop med pappas hjälp. Kärlek!

Jag bakade Leilas morotskaka (ljuvligt god) och som vi småäter resterna av varje kväll här nu. Sjukt farligt. Det blev även den klassiska kladdkakan och gräddtårtan. Ingen födelsedag ska behöva firas utan tårta enligt mig. Därmed blev lördagen en dag i bakningens tecken och söndagen i kalasandets. Tack alla för uppvaktningen!






Inga kommentarer:

Min senaste träning

Följ oss med Bloglovin

Follow on Bloglovin

Sidvisningar förra veckan