2013-08-23

2013-08-23

Gravidfoton v. 30

Fina Johanna fotograferade mig i vecka 30. Det var den stormigaste dagen (på hela året?) och mulet. Fast mulet är visst bra i fotosammanhang. Vi hade tänkt göra en liten familjefotografering innan jag och Johanna åkte hemifrån för att fota ute någonstans. Dock så var ju inte killarna på hugget när det blåste nordanvindar och vi tog ut dem utan ytterkläder i 13 grader. Så det där med familjefoto får vi nog spara till en annan gång. Kanske hinner jag och Johanna med någon fotografering till innan bebis och killarna tycker att det är en bättre idé då.

Vi åkte sedan ut på en av ängarna här i närheten. Där fotade vi en hel del för att sedan ta oss ned till Vallentunasjön för sista bilderna. Även om jag är som en liten braskamin som gravid måste jag medge att nere vid sjön, där var det kallt!! Ska man vara fin får man lida pin som man ju brukar säga.

Johanna förverkligar sin dröm och startar just nu upp sitt egna företag och gör allehanda uppdrag bl.a inom foto. Snart är hennes nya hemsida uppe och självklart ska jag tipsa er om den när den är tillgänglig. Hon är superduktig! Tack snälla Johanna för att du ville fotografera mig. Blev jätteglad för de fina bilderna!

Här är ett axplock av foton från fotograferingen:
Foto: Johanna Lerfors


Foto: Johanna Lerfors

Foto: Johanna Lerfors




Foto: Johanna Lerfors

Foto: Johanna Lerfors

Foto: Johanna Lerfors

Foto: Johanna Lerfors

Foto: Johanna Lerfors

Foto: Johanna Lerfors

Foto: Johanna Lerfors

Foto: Johanna Lerfors

Försök till familjefoto :)
Foto: Johanna Lerfors

Inga kommentarer:

Min senaste träning

Följ oss med Bloglovin

Follow on Bloglovin

Sidvisningar förra veckan