2012-12-09

2012-12-09

Vinterhelg

Suck. Jag tror jag blivit sjuk. Hela kroppen säger att jag borde gå och lägga mig. Känns så där. Men blir nog så ändå. Det är min natt med Olle och ska på kundmöte imorgon. Är väl bara att knapra alvedon och sen ta sig hem för en sovning... Och på tisdag väntar sista vändan i Skövde. Toppen!

Fast det var en väldigt positiv helg innan jag fick känningar i eftermiddags. Vi har haft kusinmys igår med Viktor och Oskar. Vi åkte snowracer, mös med god lunch och fika. En massa lek också så klart. Vi landade hemma och lagade god pasta och njöt sen av en TV-kväll. Brasan går varm här hemma. Det är så härligt!

Idag har det varit vinterlek igen. Både Arvid och Olle älskar snön. Jag tror att jag måste köpa en en ny hjälm till Olle redan nu då cykelhjälmen verkligen inte är nog skyddande med en vintermössa under. Det är väl ingen av er där ute som köpt en redan i julklapp?! Skrik till i så fall. Vi tog även fram Arvids gamla overall i stl 98 (den han aldrig hann använda). Passade perfekt för Olle! Så nu har de lika overaller från Kaxs fast i olika färger. Så fina så! Olle blir jättearg när vi åker snowracer och backen tar slut. Det tar en stund innan han inser att han kommer att få åka igen. Hihi. Sötnos. Arvid testade pulkan i hopp idag. En given succe. Killig som han är slängde han sig av pulkan med flit hela tiden. Det är visst roligast att rulla nedför backen... Jag fick rejäl träning av att springa upp och ner. Skönt!

Jag har avklarat julklappsshoppingen idag. Bara sambons kvar nu. Skön känsla!! Åkte till Täby centrum. Faktiskt inte så mkt folk som man kunde tro. Fast det var lite utplockat. Det var nästan omöjligt att få tag i snygga killkläder i 110/116. Säger en del. Fast tillslut så. Skam den som ger sig. :) Kom hem med en hel del hårda paket i påsen med. Så var inte oroliga killar!


Nu är Håkan och tränar fotboll. Jag tror jag bara ska borsta tänderna och krypa till kojs.

Fina Camilla och Oskar

Fina killar! Synd på blixten...

Viktor

Oskar och Peter

Olle och pappa

I snöhögen ute på tomten

Close up på söt Olle med snorig näsa (ber om ursäkt för den)

Sötnosen!

Sluta knäpp nu då! Vill ju leka här...

Inga kommentarer:

Min senaste träning

Följ oss med Bloglovin

Follow on Bloglovin

Sidvisningar förra veckan