2012-12-03

2012-12-03

Killarnas lista till tomten - uppdaterad

Killarna har varit ovanligt snälla i år. Jag tycker dock alltid att det är lite svårt att hitta på bra leksaker eller andra saker som de verkligen kommer att fastna för. Jag har gjort försök till en liten lista till killarna. Ni får hissa eller dissa så klart.

Arvid:

  • Vi tänker köpa en Flexi trax bana till honom typ med dinosaurietema eller originalbanan. Om ni vill så får ni gärna komplettera med lite roliga delar. 


  • Mosaikpyssel
  • Pärlor och snören för att göra halsband och armband av
  • Längdskidor och stavar (begagnade går fint)
  • En liten resväska att ha bilar i
  • Långkalsonger stl 110
  • En fleece att ha under vinterjackan stl 110.
  • Brädspel t.ex. Colorama eller Labyrinth som jag kom ihåg att jag spelade mkt när jag var liten.
  • Träpussel (från 35 bitar och uppåt) utan ram
  • Magnetbokstäver och tavla
  • Förvaringslådor för smågubbar m.m.
  • Trollerilåda
  • Raka delar till tågbanan
  • Legoplatta till smålego
Olle:
  • Det ingår bara en bil till en Flexi trax bana och jag tror att han verkligen skulle uppskatta att få en egen Flexi trax-bil som han kan tjuvåka med på brorsans bana.
  • Jofa/Reebook hjälm för vinterlek. I juniorstorlek.
  • En snowracer
  • En liten resväska att ha bilar i
  • En stor larv lika arvids att ha i sängen
  • Nya strumpor med sockerplast. Stl 24-25
  • Spade att skotta snö med
  • Lekvänliga långbyxor stl 92
Till båda killarna tycker jag retrorobotar är så fina!! Jag skulle så gärna kunna ställa en sån robot eller liknande i deras hyllor:


Listan kommer kanske att uppdateras med lite fler saker.

Inga kommentarer:

Min senaste träning

Följ oss med Bloglovin

Follow on Bloglovin

Sidvisningar förra veckan