2012-12-16

2012-12-16

Julbord på Ulla Winbladh

Vi inledde vårt julfirande i fredags med att signera alla julkorten till våra kunder. Pust. 200 st senare så. Men det gick ju bra med lite vin- och glöggmys samtidigt. Vi fick ett fint årgångsvin i julklapp med. Tack för det! Vi fick lite företagsinfo också. En massa skitsnack senare så var det dags och vi tog taxi till Djurgården och julbord på Ulla Winbladh. Det var ganska många andra konsultfirmor där med. Haha. Roligt att träffa på lite "kollegor". Restaurangen var supermysig och vi hamnade i ett eget rum som såg ut som någons vardagsrum. Fint! Vi inledde med lite champagne. Restaurangen förespråkade 7 tallrikar med mat!! Jag höll mig till två. En sill- och fisktallrik och sen en klassisk med varmrätt. Det blev lite vin och så klart en nubbe. Men det här med nubbe är verkligen inte min grej. Brr. Det blev så klart en efterrättstallrik med. Galet gott var allt! Men 7 tallrikar hade aldrig gått. Vissa försökte. Oklart om någon lyckades. Med så mycket god mat och dryck blev alla lite dåsiga. Vi var i alla fall tre st som tog oss vidare till Stureplan. Ett par drinkar senare tog jag taxi hem. Men det var väldigt trevligt om än en ganska lugnt julfest. Klockan hann ändå bli 02 innan jag var hemma. Varför blir det alltid så!? :)

Vinterskrud

Fina kollegor

Några varianter på sill

Mmm!

Stämningsfullt

Vårt rum

Efterrättstallrik

Inga kommentarer:

Min senaste träning

Följ oss med Bloglovin

Follow on Bloglovin

Sidvisningar förra veckan