2012-12-06

2012-12-06

Mitt bidrag till snökaosinläggen

Det som gick så bra igår när det var snökaos. Fick skjuts av chefen till tekniska från gärdet då. Typ noll bilar på Östermalm. Sprang in på stationen och mitt tåg rullade hemåt en minut senare. Kom fram till dagis helt smärtfritt!! Iofs ska vi inte tala om promenaden hem i kostym med två barn i dubbelvagn i typ 2 dm snö. Då snackar vi genomsvett, men ändå nöjd pga rådande väderlek.

Idag gick det lite sämre. Sitter fortfarande på tåget efter 50 min och är inte nära min station än. Vi har även bytt tåg en gång då vi blev avkastade av det förra. Kanske lika bra det då det lyckades köra med öppna dörrar!! Läskigt. Jag får iaf mitt i all förtröstan fina meddelanden hemifrån på mina fina. Här är det kramkalas i köket.

Inga kommentarer:

Min senaste träning

Följ oss med Bloglovin

Follow on Bloglovin

Sidvisningar förra veckan