2012-12-04

2012-12-04

Det här med julklappar

4 dec och inte en enda julklapp köpt än. Panik?! Inte jag. Eller jo. Det har jag nog... Men när finns det tid? Man måste ju först bestämma sig vad man vill köpa och sen ta tag i inköpet. Missförstå mig inte. Jag älskar ju att ge bort grejer, men de senaste veckorna har det bara varit lite mycket av allt.

Lite annat har jag hunnit med iaf. Beställt julkort, styrt upp thailandsinköpslista, beställt bikinis till mig (premiärköp på bubbleroom för min del) och julpyntat. Jag har faktiskt även funderat ut en del julisar till alla killkusiner. Och vet ni?! I maj kommer det en till liten godbit. Min bästa sis ska få en liten lillebror till Malte. Så mysigt!! Killkusin nr 7. 7-0 på den fronten. Den julklappen slår ingen!! :)

Inga kommentarer:

Min senaste träning

Följ oss med Bloglovin

Follow on Bloglovin

Sidvisningar förra veckan