2012-12-21

2012-12-21

Håkan 35 år

Datumet för världens undergång (vilket såklart inte inträffade eftersom jag sitter och bloggar just nu) fyller min älskling 35 år. Jämnt och bra. Stort grattis!! Och vilken dag på många sätt! Jag fick sovmorgon till halv sju och vaknade pigg och känner mig riktigt bra nu (bara det). Väckte killarna och firade Håkan med sång och paket på sängen. Nu ska äntligen vår New York-resa bli av. Jag vågade inte boka utan att födelsedagsbarnet fick säga sitt (ifall han skulle föredra en vecka på playan ist), men nu har vi redan spanat in flyget som väntar på vår bokning. Sista barnvaktsavstämningen ska bara göras. En vecka på tu man hand. Hur gör man!? Frågan är om det blir ångestfyllt (pga saknaden av barnen) eller bara njutning?

Sedan fortsatte jobbdagen på bästa sätt. Lugn arbetsdag och sen lyxlunch på Smak på restaurangen. Checkade sedan ut och nu ledigt hur länge som helst (känns det som). 28 jan checkar jag in igen. Tills dess ska jag bara njuta!

Förändringens vindar även för vår stora kille. Arvid gjorde sin sista dag på Nasse och börjar på en avdelning med 15 st 4-åringar efter semestern. Det blir grymt tror jag. Olle kommer att klara det galant på egen hand och de kommer att dela kapprum och äta frukost ihop. Så med en skön känsla jag stänger denna jobbhöst. Nu" jullov". Härligt!!

Kvällen firade vi med god mat hemma samt lite packning inför julen och lite SoA. Imorgon blir det Söderkulla.

 

1 kommentar:

Lisa sa...

Vilken fantastisk dag!
Och - bara njuta. Det är upp till en själv. Man får bestämma sig liksom.
Shit vad grymt med NY.

Och Thailsnd!!! Svårt avis! Åh vad härligt!!!

Och grattis Håkan också ja :)

Min senaste träning

Följ oss med Bloglovin

Follow on Bloglovin

Sidvisningar förra veckan