2012-12-27

2012-12-27

Vi blickar framåt + Gott och blandat

Nu kan man väl säga att julfirandet är lite över. Vi har varit i Sandviken sedan juldagen (separat inlägg om det). Här är några bilder från mobilen. Ni skymtar min julklapp från Håkan (fick äntligen en klocka) och se hur fin den är!

Jag friserade mormor och Arvid här på kvällskvisten (var inte klar förrän nu vid 21 med Arvid). Han var så duktig och höll humöret uppe fastän han fick både hår och naglar klippta och en efterföljande dusch denna sena timme. Kanske var det mutan med en bit choklad som lockade... En av bilderna är på fina killen!

Idag var vi på Toys r us med morfar och killarna fick välja sin julklappar. Det var en galen tillställning. Arvid kom så klart hem med flera bilar. Olle förstod inte riktigt konceptet så jag passade på att utöka flexi trax banan med ytterligare delar. Så nu är vi väldigt välrustade med både Cars- och dinosaurietema. En stor eloge till butiken som bytte en julklapp som inte ens var köpt hos dem. Det kallar jag service! Gillar!!

Ni skymtar även årets julkort. Hoppas ni har haft en fin jul. Det har absolut vi! Nu börjar man dock ledsna lite lätt på julmaten och blickar mot nästa år. Det blir ett fantastiskt år tror jag. Så säger magkänslan. Tror jag låter magkänslan styra även denna gång. :)







Inga kommentarer:

Min senaste träning

Följ oss med Bloglovin

Follow on Bloglovin

Sidvisningar förra veckan