2012-12-11

2012-12-11

Statusrapport

Så klart blev jag sjuk. Någon konstig variant så att jag är trött i varenda fiber i kroppen. Som att bestiga mount everest att gå uppför trappen hemma. Helt slut!! Lite sprängande huvudvärk på det. Lovely! Som tur är hjälper Alvedon. Tur är väl det. Det fick mig att överleva kundmöte igår förmiddag och förhoppningsvis ska de få mig att ta mig igenom två dagars workshop i Skövde. Dit jag är på väg nu.. Det blir nog ingen shopping för min del ikväll utan en lugn kväll på hotellrummet. Kanske kan Håkan fixa över ett par avsnitt av SoA så att jag kan sysselsätta mig.

Igår kikade jag på sista avsnittet av Project Runway Sverige. Idag fick jag sällskap av Naim på tåget. Världen är liten.

1 kommentar:

Anonym sa...

Oj, vad tråkigt att du är sjuk! Jag hoppas, verkligen att du kryar på dig!
kramkram
Mams

Min senaste träning

Följ oss med Bloglovin

Follow on Bloglovin

Sidvisningar förra veckan