2012-12-19

2012-12-19

Hang in there

Jag är verkligen inte på topp än. Hostar och harklar mig dag som natt. Trist. Igår låg jag hela kvällen på soffan från att barnen lade sig tills jag själv gick och lade mig. Hann se en dokumentär om Sixten Jernberg. Fin!! Men annars var det inte mycket som hände på hemmafronten. Inget fixande inför julen och inget fixande med allt hemma heller för den delen. Tränade kommer jag inte ihåg sist jag gjorde (förutom persen att ta barnen till dagis i snön varje dag). Nu vill jag bara bli frisk och få tillbaka energin igen!!

Nu är det tre arbetsdagar kvar. Inte många alls faktiskt. Sen tänker vi vara lediga i över en månad! Sug på den ni. Den smakar bra på min tunga iaf. :) Vi börjar med julfirande, några dagars återhämtning på det och sen bär det av till Thailand. Den 28 januari checkar jag in på jobbet igen. Men som sagt, först bli frisk och få orken sen full fart mot allt det roliga! Sa jag att julklapparna är färdiga med?!

Inspirationsbild (behöver inspiration just nu)

1 kommentar:

Anonym sa...

Vilket underbart foto. Jag förstår din längtan till Thailand.
Du kanske ska prova en sån där saltinhalator som blivit så populärt för den envisa hostan.
Kram
Mams

Min senaste träning

Följ oss med Bloglovin

Follow on Bloglovin

Sidvisningar förra veckan