2009-01-27

2009-01-27

Välkomna!

Har varit riktigt duktig med bloggandet i januari. Kanske är det i brist av annat att göra!? :D Struntsamma. Jag tycker det är trevligt i alla fall sen kommer säkert Arvid att uppskatta det också när han blir äldre.

Familjen har haft en riktig slappardag idag. Inte gjort ngt alls med andra ord. Det enda som hänt är att Håkan varit och tagit bort gipset i morse. Näsan är betydligt rakare. Kirurgen ville dock ev fila lite mer på knölen längst upp på näsan. Men lite knölar ger väl lite personlighet tycker jag. Vi får se om det blir av. Om 3 mån i så fall. Bilden visar väl hur vår slappardag har varit. hehe


Killen växer så fort. Man hinner inte med. Han blir gladare och gladare hela tiden också. Han är så söt. Gud vad jag tycker om honom mycket. Jag vill visa upp honom för alla. Så jag och Arvid åker över till bror och Camilla ikväll. Håkan ska iväg på Guitarr hero kväll med killarna på jobbet. Det är trist att så många i min familjen bor så pass långt bort (Sandviken). Vill ju att alla ska träffa honom så mycket som möjligt för att lära känna honom. Så till alla som läser bloggen. Ni är varmt välkomna till Vallentuna anytime. Snart tar vi hit gästsängen också så att det finns bekväma sovplatser.

2 kommentarer:

Farmor sa...

Sådan far, sådan son, lika som bär,
de är även väldigt lika farfar.

Kram farmor

Margith sa...

I Viken finns det även en bonusmorfar som tar chansen att sova på soffan!
Kommer gärna och hälsar på.
Läge i slutet av februari?

Mormor

Min senaste träning

Följ oss med Bloglovin

Follow on Bloglovin

Sidvisningar förra veckan