2009-01-11

2009-01-11

En Aha upplevelse

Arvid satt i 5 min och betraktade sin hand idag. han satt och vred på den fram och tillbaka och det såg ut som om han tänkte: "Aha den där sitter fast på mig. Jag har jämt undrat vad det där är som viftar hela tiden." Måste vara skumt att upptäcka något så vitalt.

Det var 25 par på våran visning idag. Det är både vi och mäklaren nöjda med. hoppas på några nya par imorgon också, men mäklaren sa att det brukar vara mindre folk på andra visningen...

idag har jag och Håkan varit och rekat i möbelbutikerna igen. Lånade hem ett mattprov till vardagsrummet. Får se i dagsljus imorgon om det ser bra ut. Vi gillade vårt gamla vardagsrum så mkt så vi håller på och planerar för ett i stort sett likadant på övervåningen med den beiga soffan.


Inga kommentarer:

Min senaste träning

Följ oss med Bloglovin

Follow on Bloglovin

Sidvisningar förra veckan