2009-01-10

2009-01-10

Bye bye lägenheten

Så här glada är vi på skötbordet


Lägenheten är nu redo för visning imorgon. Vi fixade och städade där hela dagen. Äntligen dags att bli av med den. Fast jag kommer nog att sakna den lite. Skumt när vi bor så fint nu.

Imorgon kanske det blir lite inredning igen då vi har hela dagen på oss att fixa. Kanske måste vi förbi lägenheten efter visningen för att städa efter de hundratals spekulanterna som kommer att vara där. :D

Vi invigde nya pizzerian idag. Helt ok! Så där blir det till att shoppa fler ggr.

Maj Lis från BVC ringde och min mammagrupp ska dra igång på torsdag. Hon sa att det var andra från Musseronvägen som skulle vara med i den gruppen. Så det är ju toppen. Ser fram emot det jättemycket.

Killen ligger och smilar lite i drömmen

Våran kille är SÅ söt. Jag kan krama ihjäl honom (men bara nästan). Man smälter när han skrattar. Eller är det bara jag som mamma kanske? Näe så är det.

1 kommentar:

Farmor sa...

Sötare kille finns inte just nu.
Roligt för Er båda med lite nära kontakter i Ert fina bostadsområde, skönt för Arvid att kunna åka trehjuling till kompisen så småningom.
Hoppas biffen smakade bra.
Kram
Farmor och Farfar

Min senaste träning

Följ oss med Bloglovin

Follow on Bloglovin

Sidvisningar förra veckan