2009-01-20

2009-01-20

Opererad

Kl 06 ringde klockan. Det var dags att skjutsa håkan till Danderyd. Så trötta var vi när vi kom hem att vi sov till halv elva. Tror jag har världens bästa bebis som vill sova med sin mamma hela tiden. :) Vid tre var Håkan klar och kom ut med stort gips över näsan. Det hela hade gått toppen förutom att de slagit ut en bit av en tand under operationen.

Så nu är Håkan sjukskriven tills nästa fredag. Toppen att ha honom hemma igen tycker vi. Vi får se om han stannar hemma så länge dock. Får se hur han mår.

Ikväll har Arvid och jag legat och myst på soffan hela kvällen. Han har blivit så mycket mer nöjd på något sätt. Lugnare och trivs mer med att filosofera lite för sig själv med nappen.

Vi ska åka till Håkans föräldrar och kolla på alla lammen i helgen. Det har kommit 48 st småttingar. Tyvärr har tre av dem förlorat sin mamma så de måste flaskmatas. Ställer jag gärna upp på! :D

Imorgon ska jag hem till min arbetskamrat Lotten på fika. Hon har en liten Sebastian och har även Santiago sen ett par år tillbaka. Blir mysigt!


Arvid vänder på sig den 14 jan

Inga kommentarer:

Min senaste träning

Följ oss med Bloglovin

Follow on Bloglovin

Sidvisningar förra veckan