2009-01-09

2009-01-09

Lill Arvid

Mäklaren ringde Håkan idag. Vi ska lämna över nycklarna så fixar han allt på söndag. Det var visst 2000 personer som klickat på vår lägenhet på hemnet och några få hade till och med mailat och sagt att de skulle komma på visningen. Det låter ju verkligen lovande! Var lite pessimistisk tidigare, men känns betydligt bättre nu...

Igår kom köttet också. Vi packade köttfärs för fulla muggar. Så nu är frysen välfylld igen. :D Ikväll blir det biff. Ska visst vara fint kött. Vad vet jag. :)

Det är strålande väder idag så det blev en långprommis med killen. Var jätteskönt. Solen värmde jätteskönt. Som sagt man märker små små saker hela tiden. Idag låg han vaken nästan hela tiden i vagnen och kikade på mig utan att bli ledsen. Verkade tillfreds med livet där nere i björndräkten... Annars brukar han alltid bli ledsen när han vaknar till.

Måste säga att januarit har varit en härlig månad. Toppenväder och Arvid har verkligen växt till sig och jag börjar känna mig mer och mer säker tillsammans med honom. Att han är glad mest hela tiden gör allt ännu mysigare!

Såg på trav som gick på lunchen (i brist på annat) och där var det en häst som hette Lill Arvid. Tyckte jag var rolig. Knäppte tyvärr bort innan loppet var klart så kunde inte se om han vann...

Arvid på min axel

Inga kommentarer:

Min senaste träning

Följ oss med Bloglovin

Follow on Bloglovin

Sidvisningar förra veckan