2009-01-12

2009-01-12

"En bra och dålig nyhet"

Hade Håkan när han ringde idag. Den dåliga först tänkte jag. Det visade sig att vår bostadsrättsförening kräver att vi måste montera ner parabolen som sitter uppe på taket utanför balkongen. Vi måste nog ta in hantverkare för att göra det. Jag vågar inte släppa upp Håkan på taket 5 våningar upp mitt i vinterhalkan.

Den goda nyheten är att vi har fått ett bud på lägenheten idag! :D 1395000 löd det första budet vilket var det samma som utgångspriset. Håkan får sms när det kommer ett bud. Ni kan med spänning följa budgivningen här:

https://bidinternet.capitex.se/skandiamaklarna/pages/Start.aspx?ObjGUID=3IP33UV90IORSD37

Idag ska dagen ägnas åt promenad till ICA för att handla lite mat och bad av lillkillen. Mattan visade sig göra sig jättefint ihop med soffan så blir kanske att beställa den i dagarna!

1 kommentar:

CattisL sa...

Grattis till första budet! Hoppas det blir fler ;) Krama lillkillen från mig! Kramisar

Min senaste träning

Följ oss med Bloglovin

Follow on Bloglovin

Sidvisningar förra veckan