2009-01-13

2009-01-13

Ensamma hemma

Idag har jag och killen haft bilen hemma för första gången. Tyvärr var det inte så många vi kunde åka och besöka så vi åkte på shoppingrunda till Stinsen istället. Inhandlade ett par toppar och en stor vas till fönstret. Sen åkte vi vidare till Håkans jobb för att visa upp oss lite. Alla tyckte han var bedårande. :)

Budgivningen går som en dans. Det verkar vara två par som är intresserade av lägenheten. Så har gått upp till 1435000. Det är nu man börjar ångra att vi skrev ett avtal med provision med mäklaren. Vi tänkte att det var bra för att han skulle vara mer engagerad i vårt objekt. Men det verkar ju gå hur bra som helst ändå.... Jaja man vet ju inte hur det hade varit om vi inte gjort det. Bara att bita i det sura äpplet. Tur att mäklararvoden är avdragsgilla...

Ikväll är vi ensamma hemma jag och Arvid. Blir lite mys i soffan kan jag tänka mig. Liten uppdatering kring Arvid: Han kan numera ligga bredvid mig i sängen tills vi somnar. Tidigare fick han spel om han inte somnade vid bröstet. Men han har skött sig så här fint i en vecka nu. Kanske vågar vi snart låta honom ligga själv tills han somnar och inte som ett plåster på mig. Han kikar fortfarande på sin hand då och då. Han verkar mer intresserad av att ligga själv och filosofera lite vilket är skönt. Så babygymmet kommer mer och mer till användning.
Arvid i mammas knä

1 kommentar:

johanna sa...

Grattis, vad kul med lägenheten! Skönt att få den ur världen kan jag tänka mig. Ha en mysig kväll med lillkillen.

Min senaste träning

Följ oss med Bloglovin

Follow on Bloglovin

Sidvisningar förra veckan