2009-01-19

2009-01-19

Mr Jackson keep away!

Hantverkaren var här i ottan. Klockan 8! Hur tidigt som helst. Han monterade en lampa i taket över köksbordet, två krokar till badrummen (ett i vardera), två tavellister samt monterade ner en fönsterbräda som står i vägen för vår nya soffa. JM bjuder alla nyinflyttade på monteringshjälp i 2h. Välbehövligt när vi har så lite tid över i vardagen... Stoppar i mig lite sen lunch nu efter promenaden till ICA och njuter av att ha en babywatcher så att jag slipper springa och kolla till Arvid ute i vagnen hela tiden. Mycket bra uppfinning! Tack syskon för den fina julklappen.

Imorgon ska vi köra Håkan till operationen. Han ska vara där halv åtta. Blir tidigare och tidigare för varje dag. Hoppas det går bra. Kanske får en helt ny sambo imorgon! :) förhoppningsvis ingen som liknar Michael Jackson... Hehe. På onsdag ska jag hem till Lotten. Tyvärr fick Rosanna återbud då hennes lille Simon visst ska opereras för ljumskbrock imorgon. Stackars liten. Många operationer imorgon. Min Anna ska operera bort sin visdomstand imorgon också. Håller tummarna för alla er!

Annars är det vaccination av Arvid på torsdag och ev träffa Åsa på fredag. En hektisk men trevlg vecka väntar!

Inga kommentarer:

Min senaste träning

Följ oss med Bloglovin

Follow on Bloglovin

Sidvisningar förra veckan