2014-01-24

2014-01-24

Jubileum

Det är visst något sorts jubileum nu (såg jag av en händelse). Bloggen har just nu jämnt antal inlägg. Närmare bestämt 1500 st. Så detta inlägg blir nr 1501. Jag började blogga strax innan Arvid kom till världen i aug 2008. Jag och Håkan har inte våra föräldrar i närområdet och kan inte ses så ofta som vi skulle önska. Det är en av de främsta anledningarna till varför jag då började blogga. Jag vill dela med dem om vad som händer med våra barn (barnbarnen). Vi har så klart andra vi vill dela med oss av till också. Övrig familj, släkt och vänner. Ibland skriver jag lite allmänt som andra i landet och ibland även världen (enligt google analytics) kan ta del av också.

Sedan har det växt till att inkludera allt möjligt i våra liv och runt om oss. Jag har funderat på att lösenordsskydda min blogg, men jag har istället försökt att inte dela med mig av sånt som mina barn kan uppfatta som stötande när de blir äldre. Den allra största anledningen till varför jag bloggar är ju för att de, mina älskade barn, ska få sin uppväxt dokumenterad och kan läsa om stort och smått när de blir större. Det skulle iaf jag uppskatta om jag haft den möjligheten. Fast på 80-talet fanns ju inte ens internet så... Jag skriver inte om ALLT då jag inte har kraft och energi för det, men jag gör så gott jag kan och om det händer något speciellt i våra barns utveckling så försöker jag prioritera det. Kort om det.



Inga kommentarer:

Min senaste träning

Följ oss med Bloglovin

Follow on Bloglovin

Sidvisningar förra veckan