2014-01-15

2014-01-15

3-årshumör

Den här älskade mannen trilskas lite med sin mamma för tillfället. Jag har plockat fram Trotsboken och tänkte förkovra mig i 3-årings "bättre" sidor imorgon. Jag tassar kring het gröt numera känns det som. Jag får passa mig för att hjälpa till att dra upp byxor, ta av vantar, tvätta händer m.m. för då kan det bli tvärnit och det tar en bra stund innan vi är på banan igen. Idag tog vi bussen till dagis och ni kan ju tänka er reaktionen när storebrorsan tryckte på knappen... Jag fick bära ett av barnen av bussen om jag säger så... Det som är intressant är att ingen på dagis eller någon annan här hemma (läs Håkan) verkar ha problem. Just me! Men älskar honom inte mindre för det...


Inga kommentarer:

Min senaste träning

Följ oss med Bloglovin

Follow on Bloglovin

Sidvisningar förra veckan