2014-01-17

2014-01-17

En blandad kompott

Tömde min iPhone på bilder och det fanns ju en massa bilder där som jag inte lagt upp från bl.a. i julas. Så här kommer de. Det lär väl komma fler från andra tillfällen senare. Förresten är det ett under att jag sitter här och bloggar när jag är ensam med tre små barn här hemma. Vi måste ha drillat dem exemplariskt. Lunchen är avklarad och killarna leker så fint. Elsa ligger fortfarande ute i vagnen efter förmiddagens utelek i pulkabacken.

Pappa och Elsa

Elsa sover på soffan hos mormor

Kusinerna leker så fint hemma hos sis

Kalkonen Ulrik är glad att han överlevde julen

Olle hjälper till och fodrar

Dags att halma till fåren

"Fulingen" kördes så klart

Olle och Alfred står i fårens mat

Full fart i fårhuset den här tiden på året. Snart dags för lamning!

Killarna skulle gå upp och vila lite. Men hittade dem i trappen efter ett tag. Så fina!


Inga kommentarer:

Min senaste träning

Följ oss med Bloglovin

Follow on Bloglovin

Sidvisningar förra veckan