2013-05-18

2013-05-18

Sverigepirater

Dagen till ära med hockey och ESC till kvällningen blev det Sverigepirater på piratkalaset idag. Vi var hem till Liam som fyllt 3 år. Liam är ju killarnas nya kompis från vår Thailandsresa. Han har även fått en liten lillebror sedan dess. Alexander är 3 veckor gammal och så liten och söt. Nu blev man ju inte mindre sugen på bebis om jag säger så. :) Nu längtar jag tills vi får träffa sis lille Vilmer (?). Måste boka in en Sandvikenhelg snart.

Kalaset var jättetrevligt med skattjakt i skogen, bebismys, fiskdamm och tårta. Killarna var supernöjda och väl hemma slängde vi ihop en spontangrillning med korvbricka och sparris, ugnspotatis, kall dippsås med sweetchillismak och sallad. Kvällssolen värmde och killarna varvade ned med studsmatta. Det kryddat med en förmiddag med trädgårsfix och glada barn gör det till en härlig lördag! Nu återstår att se om jag orkar ta mig igen schlagern ikväll. Vi är fortfarande lite smått jetlagade här hemma.







Inga kommentarer:

Min senaste träning

Följ oss med Bloglovin

Follow on Bloglovin

Sidvisningar förra veckan