2013-05-31

2013-05-31

Fredag

Vilken härlig dag!! Solen stekte på och jobblusten sjönk drastiskt efter finlunchen på Teaterbrasseriet. Unnade mig att gå lite tidigare och blev levande kokt på bussen hem. Vi njöt av riktigt god sallad från Linas och jag njöt av en av godbitarna jag införskaffade på systemet (alkoholfritt så klart). Efter middagen hade alla killarna sin dagliga hopptur på studsmattan. Småkillarna vet inget bättre än när Håkan hoppar med dem. De kiknar av skratt. Själv har jag inte varit upp på mattan än. Tänker att tyngdlagen inte behöver hjälpa barnet ut tidigare än nödvändigt. 

Det blev en tidig middag och jag och Arvid testcyklade sträckan till dagis. Han var så stolt att det gick så bra (inte för att jag trott annat). Nu blir det till att cykla på morgnarna. Så stor nu vår fina Arvid!!



Inga kommentarer:

Min senaste träning

Följ oss med Bloglovin

Follow on Bloglovin

Sidvisningar förra veckan