2013-05-09

2013-05-09

In heaven

Att flyga utan barn är ju en walk in the park. Inget bagage, inga mat- och sovtider att passa, inga blöjbyten vid olämpliga tillfällen, ingen oro om det blir förseningar, barnstolar behöver inte jagas, inga osäkra transfers. Ja, listan kan göras lång.

 

Flyget gick enligt plan. Vi hade inte ens brytt oss om att reservera sittplatser på flyget. Det fanns visst bara två lediga bredvid varandra på hela flyget och det råkade vara i Economy Plus sektionen. Tjejen uppgraderar oss gratis. Gillar United! Kunde sitta med helt utsträckta ben utan att nå fram till stolen framför. Jag sov ett par timmar, läste Sandmannen ett par timmar (grymt otrevlig bok, men sjukt bra. Gillar alla Kepler), höll handen med min sambo (bara för att jag kunde), åt god mat om än lite lite. Vips så var 8h över och vi landade i ett regnigt New York. Men inget regn i världen kan förstöra den härliga känslan jag har inför den här resan. Härliga New York!!


Vi lämnar vackra Söderkulla i soluppgången.

Vackra Norge

Suveräna platser

Reselektyr

 

Inga kommentarer:

Min senaste träning

Följ oss med Bloglovin

Follow on Bloglovin

Sidvisningar förra veckan