2013-05-21

2013-05-21

Halvvägs

Tänk! Nu har halva tiden gått. Nedräkningen kan börja! Hur har det gått så här långt då? Mår riktigt bra. Var så där sjukligt trött första tre månaderna och somnade när barnen lade sig. Sedan hade jag ont framsida höft som gick över med lite vila och stretch. Det var inte graviditetsrelaterat. Nu går jag mest runt och skimrar dvs har fin hy och stenhårda naglar. Jag har en rejäl mage, men känner mig inte jättetung än. Inte tyngre än att jag kunde avverka någon mil per dag i NY och hyfsat obehindrat påta i trädgården här hemma.

Nu har jag lite ångest över att bli större och hur det då ska gå att pendla in till stan. Som tur var är 6 av de 20 återstående veckorna semester. 14 veckor kvar att jobba därmed. Hej vad tiden går!! Tror nog att mitt projekt kommer att rulla fortsatt även när jag kommer tillbaka. :) vi har gått in i en intressant fas nu och sätter designen för lösningen så de sista veckorna i jobb kommer nog att gå riktigt fort!



Inga kommentarer:

Min senaste träning

Följ oss med Bloglovin

Follow on Bloglovin

Sidvisningar förra veckan