2012-11-16

2012-11-16

Mardrömmen

Natten läggs till historien som en av de värsta. Olle strulade ungefär fram till halv två. Halv tre kom Arvid in till oss och hade ont i ryggen. Blåste lite på honom och gav honom vatten. 20 min senare fick han kräksjukan. Jag har nog sovit på helspänn hela den här veckan för jag var inne hos honom på 2 sek och lyckades rädda det värsta med hinken. Totalsanering, byte av sängkläder, tvätt av sötisen. Hela den proceduren upprepades 04.15 då det var dags igen. Jag har kundmöte hela dagen så bara att gå upp när klockan ringer. God morgon!!!

1 kommentar:

CattisL sa...

Stackare! Skönt att det är helg iallafall så att båda kan hjälpas åt med sjuklingen. Många kramar (på avstånd)

Min senaste träning

Följ oss med Bloglovin

Follow on Bloglovin

Sidvisningar förra veckan