2012-11-12

2012-11-12

Då var det dags igen!

Dagen som var så toppen igår slutade inte lika trevligt. Håkan väckte mig vid 12 och berättade den upplyftande nyheten att Olle kräktes. Sanering delux mitt i natten! Olle var bara så söt och stod snällt och väntade rakt upp och ner utan att vara det minsta ledsen. Men Håkan trodde inte att han var sjuk utan satt i halsen då han hostade samtidigt som han skulle ta nappen. Men jag ville ändå att han skulle vara hemma. Tur det för han fick inte behålla frukosten. Så välkommen hem till oss herr Vinterkräksjuka. Och vi som har haft gäster hela helgen. Antingen är det någon av dem som tagit det med sig hit eller så har vi delat med oss till dem. Dumt!

Olle är dock superpigg här hemma och busar en massa. Så tror vi går ut i det fina vädret nu en stund. Frisk luft gör gott för själen. Arvid är på dagis då vi inte visste bättre. Men han får väl vara hemma imorgon för säkerhets skull. TRÅKIGT med sjukdom!!!

Sjuk busunge försöker trycka på datorn. Och ni ser väl att han vet att han inte får?!

1 kommentar:

Anonym sa...

Vilken go-unge trots att han är sjuk. Jag hoppas att ni övriga klarar er från eländet!
Kram
Mormor

Min senaste träning

Följ oss med Bloglovin

Follow on Bloglovin

Sidvisningar förra veckan