2012-11-26

2012-11-26

Livets små goda

Förutom jobb har dagen idag gått ut på att unna mig lite. Dels lunchade jag med finaste ex kollegorna och det ännu finaste nytillskottet lilla Isabell, 5 mån. Så söt!! Bra jobbat Rosanna!

Jag unnade mig även lite till! Permanent hårborttagning med IPL. Jag valde att gå till Spektrakliniken. Yes, det är inte skönt och det är inte på långa vägar gratis. Men tänk er känslan att inte behöva raka benen en endaste gång till i ditt liv?! Hur mkt är du beredd att betala för det? Massor skulle jag vilja säga. Det blir lite småknöligt iom att vi ska till Thailand så hinner bara den här ggn innan resan och sen måste jag vänta ett bra tag efter då man inte får vara brun. Men ska bli skoj att se om det blir ngn skillnad bara på en gång inför resan.





3 kommentarer:

Claudia sa...

Spännande! Hur ont gör det (IPL)? Från 1-10? Alla jag pratat med säger att man typ gråter. Överdrift?
Kram

Maria sa...

Claudia - jag har ganska hög smärttröskel tror jag. Benen var inte så farliga tycker jag. Det är inte skönt. Men tycker epilering med maskin gör ondare. Jag har även gjort en gång på bikinilinjen och där pratar vi smärta. :) Känns grymt att ha kostat på mig detta, men vet inte resultatet än. Det återstår att se.

Maria sa...

Jag skulle säga en 6-7:a

Min senaste träning

Följ oss med Bloglovin

Follow on Bloglovin

Sidvisningar förra veckan