2012-11-07

2012-11-07

Ladies!!!

Oj vad jag ligger efter med bloggandet. Åkte hemåt Sandviken i fredags med småkillarna. Ladies 11 anno 2013 gick av stapeln. Det här året var det de fina sandvikentöserna Hanna och Jenny som ordnade.

Vi inledde med frukost och dagens första aktivitet hos Hanna. Vi blev utbildade i HLR och är nu utbildade både i hjärt- och lungräddning, stopp i luftvägar och att använda hjärtstartare. Det var grymt jobbigt fysiskt att köra hjärt- och lungräddning. Man orkar bara ett par minuter. Sjukt nyttig kurs och jag uppskattar den jättemycket! Tack tjejer. Jag har nu ett litet kort i plånboken som bevis på min utbildning.

Sedan bar det av ut till Högbo där vi försökte promenera till Svartviksstugan, men vi fick vända om och ta bilen när vi var nästan framme. En viss översvämning satte stopp. En långpromenad gjorde susen för aptiten och det blev gott grillat med mysigaste inramningen. Tända ljus och brasa igång i stugan. Vi var lite frusna efter det och 4h spa på karisma city spa tinade upp oss. Lite bubbelprovning gjorde oss ännu mer varma i kläderna. :) Mysigt!! Gomiddag hemma hos Jenny på hambosvängen och taxi in till ett väntande Gävle. Vi fortsatte i Cavaspåret hela kvällen och vi fick oss en dos Cava både på Skybaren, Helt enkelt och Allstar. Sista stället dansade vi loss rejält och det var en riktigt trevlig avslutning på en grym dag (Även om vi var ca 10 år äldre än alla där)! :) Tack alla fina tjejer och tack lilla söta Thim som ju förgyllde vår dag än mer. Ses nästa år Ladies!!!













Inga kommentarer:

Min senaste träning

Följ oss med Bloglovin

Follow on Bloglovin

Sidvisningar förra veckan