2012-11-14

2012-11-14

Lite tisdagsträning

10 st squats (benböj med 20 kg på stången. Rumpan ner i stepbräden som står bakom.)
40 st box jumps (Jämfotaupphopp på steplåda på översta läget. Benböj uppepå.)
40 st over head lunges (utfall med viktplatta ovan huvud)
10 st burpees (ner på magen. Upp. Upphopp med klapp ovan huvud.)

Repetera det 4 ggr inom 25 min och du är lika mör som jag var efter mitt crossfitpass igår. Sjukt jobbigt men mkt nöjd!!! Det är mentalt jobbigt innan ett sådant pass tycker jag då man vet hur jobbigt det kommer att bli. Igår hade jag inte bokat utan råkade bara se att det fanns platser ledigt när jag dök in på gymmet kl 20. På så sätt är det ganska skönt att inte köra på Sats då det ofta råder bokningshysteri där. Men vad jag kan sakna att kunna köra ett lunchpass ibland. Kanske ska gå all in och köpa ett till gymkort efter jul?! Friskvårdspengen borde ju bli påfylld igen då. Det är kanske lite väl lyxigt, men lite sugen är jag allt.

Inga kommentarer:

Min senaste träning

Följ oss med Bloglovin

Follow on Bloglovin

Sidvisningar förra veckan