2012-11-20

2012-11-20

Hej Skövde!

Då var det dags igen. Mot metropolen Skövde. Jag ska göra 4 pass à 2 dagar innan jul. Det här är andra tillfället. Har vi tur får vi testa att åka stridsvagn idag i mötespaus. En liten jobbförmån (om man nu kan kalla det för det?).

05.20 gick larmet och då är man ganska mör. Olle är inne i en period av dålig sömn igen och vaknar med ca 1 1/2 h mellanrum. Jag tror han drömmer för han ligger där och blundar och är ledsen. Nappen har han börjat tappa massa också. Men man är ganska mör efter att ha haft Olle och nu ska stackars Håkan ha 3 nätter i rad (det råkade bli lite otakt med nätterna inför min utflykt). Fast efter en natt på hotell ska jag komma tillbaka med nya krafter och med glädje gå upp och trösta 4 ggr per natt! Nu två timmar på tåg i soluppgången och så ska jag njuta av frukost och kaffe. Lyx!!!

Inga kommentarer:

Min senaste träning

Följ oss med Bloglovin

Follow on Bloglovin

Sidvisningar förra veckan