2012-10-19

2012-10-19

Verbalt

Några  ord från Arvid på sistone:

Mamman: -Oj vad många monster truckar du har!!
Arvid: -Men mamma, det heter faktiskt monster trucks!
Tankar från mamman: -Ok. Big mistake. Huge!!

Arvid: -Olle kom! Vi ska käka!
Tankar från mamman: -hmm. kanske borde börja vårda vårt språk lite mer här hemma

Några fraser från mamman:
-Kom nu ska vi äta!
-Arvid, kom nu ska vi klä på oss och gå till dagis.
-Arvid, kom ner nu ska vi åka.
Papegojan svarar:
-Jag vill inte!
-Jag vill inte!
-Jag vill inte!
Och så några fler jag vill inte på det!

Jag kommenterade för någon vecka sedan att Olle har en bula i pannan.
Arvid svarar: -Jag är också sjuk. Jag har ont i benet. Jag slog mig igår på Olle spis. Och så har jag ont i huvudet också. Jag ramlade in i skåpet i badrummet. Krash!
Tankar från mamman: - Någon börjar få livlig fantasi här hemma...

Inga kommentarer:

Min senaste träning

Följ oss med Bloglovin

Follow on Bloglovin

Sidvisningar förra veckan